Тематика курсових робіт з методики викладання польської
(іншої слов’янської) мови
2018-2019 навчальний рік
- Nauczanie łączliwości czasownika w grupach słowiańskojęzycznych.
- Nauczanie liczebnika w grupach słowiańskojęzycznych..
- Nauczanie zaimków w grupach słowiańskojęzycznych..
- Nauczanie przymiotnika i rzeczownika w grupach słowiańskojęzycznych.
- Nauczanie wymowy polskiej w grupach słowiańskojęzycznych.
- Nauczanie ortografii w grupach słowiańskojęzycznych.
- Nauczanie czasowników prefiksalnych na lekcjach języka polskiego jako obcego na poziomie B2.
- Nauczanie frazeologii w serii podręczników Hurra!!! Po polsku.
- Po polsku o Polsce – kurs online do nauki języka polskiego jako obcego. Językowy obraz Polski i Polaków.
- Raz, dwa, trzy i po polsku mówisz Ty! Językowy obraz Polski i Polaków w podręczniku do nauczania języka polskiego jako obcego mіodzieży na Ukrainie. (treści kulturowe)
- Bliżej Polski – językowy obraz Polski i Polakęw w podręczniku do nauczania języka polskiego jako obcego.
- Język potoczny w wybranych podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie A1.
- Język potoczny w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie A2.
- Język potoczny w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie B1.
- Język potoczny w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego na poziomie B2.
- Nauczanie słownictwa specjalistycznego w wybranych podręcznikach na poziomie B2.
- Nauczanie słownictwa specjalistycznego w wybranych podręcznikach na poziomie C2.
- Wykorzystanie materiałów autentycznych w wybranych podręcznikach na poziomie A1.
- Wykorzystanie materiałów autentycznych w wybranych podręcznikach na poziomie A2.
- Wykorzystanie materiałów autentycznych w wybranych podręcznikach na poziomie B1.
ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
у 2017-2018 н.р.
035 Філологія. Слов*янські мови (переклад включно), денна форма навчання.
1. Функціонування польської мови на українських теренах уXVII-XVIII ст. (Магістр – Зелінська О.Ю., керівник – проф. Лесюк М.П.).
2. Концепт “Жінка” в чеській та українській мовах. (Магістр- Лозяк М.І., керівник – доц. Пелехата О.М.).
3. Еволюція мікрополя “духовна сфера” в російській мовній картині світу: на лексикографічному матеріалі XVIII-XXI ст. (Магістр – Бородайкевич Г.І., керівник – Мельник Я.Г.).
4.Граматичні категорії дієслова в чеській мові у порівнянні з українською мовою. (Магістр – Берлад І.Д., керівник – ст.викладач Дерев*янко В.І.).
5. Фразеологізми у заголовках статей ЗМІ. (Магістр – Жовнірович А.В., керівник – ст.викладач Дерев*янко В.І.).
6. Фразеологізми з компонентом “страх” в польській та українській мовах. (Магістр – Дудина М.А., керівник – ст.викладач Бусіло С.).
7. Жаргонна лексика польської мови (ономасіологічний аспект). (Магістр – Гресько А,О., керівник – асистент Ідзьо М.В.).
8. Фразеологізми з компонентом “бідність”/”багатство” в чеській мові. (Магістр – Гошовська М.С., керівник – доцент Пелехата О.М.).
9. Концепт “кохана людина” у польській та українській мовах: порівняльнимй аналіз. (Магістр – Міщанин Л.Р., керівник – доцент Лазарович О.М.).
10. Фразеологізми з антропонімними компонентами в польській та українській мовах: семантичний, структурний та функціональний аспекти. (Магістр – Федоришин М.І., керівник – доццент Лазарович О.М.).
11. Полонізми в східноподільських говірках як відображення українсько-польських мовних контактів. (Магістр – Тищенко Т.М., керівник – професор Лесюк М.П.).
12. Функціонально-семантичні особливості русизмів у сучасному молодіжному слензі м. Коломия: прагматичний, аксіологічний та соціально-психологічний аспекти. (Магістр – Зіміна-Симчич Е.В., керівник – Мельник Я.Г).
13. Назви кольорів у складі фразеологічних одиниць польської та української мови. (Магістр – Свидюк С.Р., керівник – доцент Мицан Д.М.).
14. Концепт “ненависть” у польській та українській мовах (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). (Магістр – Дячук Л.Я., керівник – доцент Пелехата О.М.).
15. Лінгвопрагматичні й функціональні характеристики заголовків польської політичної преси. (Магістр – Судак Ю.Д., керівник – ст.викладач Ідзьо М.В.).
014 Середня освіта. Мова і література (польська), заочна форма.
16. Прикметники виміру у складі фразеологічних одиниць польської та української мови. (Магістр – Семчишин М.В., керівник – доцент Мицан Д.М.).
17.Особливості вивчення запозичень в польській релігійній лексиці в школі ( на матеріалах ЗМІ “Kurier Galiczjski). (Магістр – Фрасовір-Проноза Н.М., керівник – доцент Пелехата О.М.).
18. Фразеологізми з компонентом “бідність” / “багатство” в польській та українській мовах. (Магістр – Гошовська М.С., керівник – доцент Пелехата О.М.).
19. Польські елементи в українських прізвищах Івано-Франківщини. (Магістр – Гонтарук З.-В. В., керівник – професор Лесюк М.П.).
035 Філологія. Слов*янські мови (переклад включно) (польська), денна форма 2 рік навчання.
20. Алюзії в рекламі ЗМІ (на матеріалі “Kurier Galicyjski”, “Kurier Stanislawowski”. (Магістр – Бобик З.В., керівник – доцент Пелехата О.М.).
21. Міфологічні та релігійні компоненти у польській фразеології ( на матеріалі ЗМІ). (Магістр – Гудз О.В., керівник – доцент Пелехата О.М.).
22. Експліцитні форми імператива в сучасній польській мові (на матеріалі драматургії ХХ ст.). (Магістр – Шумейко Ю.Р., керівник – професор Мельник Я.Г.).
23. Явище синонімії у фразеології (на матеріалі польської та української мов). (Магістр – Гуцуляк І.Я., керівник – доцент Лазарович О.М.).
ТЕМАТИКА ДИПЛОМНИХ, МАГІСТЕРСЬКИХ І БАКАЛАВРСЬКИХ РОБІТ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІK
Магістерські роботи:
– Фразеологізми з компонентами-назвами частин обличчя
– Концепт любові у романах Януша Вишневського «Гранд» та Ірени Роздобудько «Ґудзик-2. Десять років потому»: порівняльний аспеспект.
– Концепт «зрада» в польській та українській мові
– Польсько-українські міжмовні омоніми
Бакалаврські роботи:
- Источник образования междометий (на материале русской прозы XIX века)
- Синтаксические функции междометий в русской прозе XIX века
- Сравнение как речевая фигура в поэме М. Лермонтова «Демон»
НА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІK
Дипломні роботи:
- Алюзія в рекламному тексті (на матеріалі сучасної польської мови)
- Особливості функціонування семантичного поля «добро» і «зло» в сучасній польській та українській мовах
- Переклади власних назв із польської мови на українську та російську мови (на прикладі повісті В. Гомбровича «Ferdydurke»
- Стереотип жінки у польській та українській мовах
- Стилістичні особливості мови роману Мар’яна Пілота «Pióropusz»
- Функціонально-семантичні особливості стилістично-обмеженої лексики в польській та українській мовах (на матеріалі роману Д. Масловської «Wojna polsko-ukraińska pod flagą biało-czerwoną» та повісті І. Карпи «50 хвилин трави»
- Иносказание в поэтических текстах группы «Аквариум»
- Мифонимы в синхронном аспекте (по поэтическим текстам Б.Гребенщикова)
- Реминисценции как речевая фігура в текстах рок-поэзии конца ХХ века
- Сравнения как иносказания в текстах рок-поэзии конца ХХ века
- Языковые средства выражения красоты и уродства в русских волшебных сказках
Магістерські роботи:
- Nazwy własne Stanisławowa jako językowe nośniki pamięci historycznej
- Zmiany współczesnej polszczyzny w zakresie wymowy samogłosek nosowych
- Лексема «євромайдан» у польських та українських медіа (функціональний та аксіологічний аспект)
- Лексико-семантичні та словотвірно-граматичні особливості фіто- і зооойконімів у польській та українській мовах
- Семантико-стилістичні особливості функціонування лексеми «страх» у сучасній польській та українській мовах
- Семантична деривація як один із механізмів творення молодіжного сленгу в сучасній польській та українській мовах: когнітивний та комунікативний аспект
- Стереотип чоловіка у польській та українській мовах
- Этнокультурный и социолингвистический компонент языковойкартины мира у восточных славян: на материале лексикографических и летописных текстов ХІ-ХІХ вв.
Курсові роботи:
- Czynniki motywujące na lekcjach języka polskiego jako obcego i ich wpływ na proces uczenia się.
- Gry dydaktyczne na lekcjach języka polskiego wobec tradycyjnych metod kształcenia językowego
- Metody nauczania uczniów na lekcjach języka polskiego
- Metodyka prowadzenia lekcji nietradycyjnych z języka polskiego
- Nauczanie na początkowym poziomie biegłości językowej (A1)
- Nauczanie pisania i pisowni na lekcjach języka polskiego jako obcego
- Nauczanie rozumienia ze słuchu
- Nauczanie słownictwa na lekcjach języka polskiego jako obcego
- Planowanie lekcji. Przygotowanie konspektu. Dyscyplina podczas lekcji
- Realizacja zasad humanizacji edukacji przez wprowadzenie technologii informacyjnych w proces nauczania języka polskiego w szkole ogólnokształcącej
- Tradycyjne a innowacyjne metody nauczania języka polskiego jako obcego
- Wykorzystanie informacji krajeznawczej jako środku motywacyjnego przy nauczaniu języka polskiego w szkole
- Wykorzystanie przysłów i powiedzeń na zajęciach z języka polskiego
- Wykorzystanie różnych pomocy dydaktycznych na lekcjach języka polskiego jako obcego
- Wykorzystanie różnych tekstów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego
- Методика преподавания сложноподчинённых предложений в 9 классе.
- Методика преподавания глагола в 7 классе
- Методика преподавания причастий и деепричастий в 7 классе
- Методика преподавания сложносочинённых предложений в 9 классе
- Методика преподавания наречий в 7 классе
- Методика преподавания имени прилагательного в 6 классе.
- Методика преподавания синтаксиса простого предложения в 8 классе.
ТЕМАТИКА ДИПЛОМНИХ, МАГІСТЕРСЬКИХ І БАКАЛАВРСЬКИХ РОБІТ
НА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІK
Бакалаврські роботи:
|
Дипломні роботи:
|
|
Магістерські роботи:
- Фразеологізми в польських перекладах Святого Письма
- Порівняльні структури в польських перекладах Святого Письма
|
Курсові роботи:
|