ПРОГРАМА виїзду експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи
- Призначення та статус цієї програми
Ця програма є документом, що фіксує спільний погоджений план роботи експертної групи у закладі вищої освіти (далі – ЗВО) під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми, а також умови її роботи. Дотримання цієї програми є обов’язковим як для ЗВО, так і для експертної групи. Будь-які подальші зміни цієї програми можливі лише за згодою як експертної групи, так і ЗВО.
Узгоджена програма виїзду фіксується в інформаційній системі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти і є частиною матеріалів акредитаційної справи.
- 2. Загальні умови роботи експертної групи
2.1. ЗВО на час виїзду експертної групи надає їй приміщення для роботи, та, за потреби, окреме приміщення для проведення зустрічей.
2.2. ЗВО забезпечує доступ членів експертної групи до мережі Інтернет із використанням бездротової технології Wi-Fi. У виняткових випадках доступ до мережі Інтернет може бути забезпечений в інший спосіб.
2.3. Внутрішні зустрічі експертної групи є закритими; крім випадків, коли це погоджено експертною групою, на ній не можуть бути присутні працівники ЗВО та інші особи.
2.4. ЗВО забезпечує присутність осіб, визначених у розкладі виїзду для кожної зустрічі, у погоджений час.
Зустрічі, включені до розкладу виїзду, є закритими. На них не можуть бути присутніми особи, що не запрошені на неї відповідно до розкладу.
2.5. У розкладі виїзду передбачається резервна зустріч, на яку експертна група може запросити будь-яких осіб, якщо проведення такої зустрічі зумовлене необхідністю проведення акредитаційної експертизи. Експертна група повідомляє про це ЗВО у розумні строки; ЗВО має вжити розумних заходів, аби забезпечити участь відповідної особи у резервній зустрічі.
2.6. У розкладу виїзду передбачено відкриту зустріч. ЗВО зобов’язаний завчасно повідомити усіх учасників освітнього процесу за відповідною освітньою програмою про дату, часу і місце проведення такої зустрічі.
2.7. ЗВО надає документи та іншу інформацію, необхідну для проведення акредитаційної експертизи, на запит експертної групи.
2.8. Контактною особою від ЗВО з усіх питань, пов’язаних з акредитацію освітньою програми, є гарант освітньої програми, вказаний у відомостях про самооцінювання.
2.9. Акредитаційна експертиза проводиться за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 57.
- 3. Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 – 11.03.2020 | ||
08.30–09.00 | Приїзд експертної групи до ЗВО | |
09.00–09.30 | Організаційна зустріч з гарантами ОП | Члени експертної групи;
Гаранти ОП |
09.30–10.00 | Підготовка до зустрічі 1 | Члени експертної групи |
10.00–10.30 | Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО | Члени експертної групи;
гаранти ОП; керівник ЗВО; завідувачі кафедр; заступник керівника ЗВО з наукової роботи; заступник керівника ЗВО з навчальної роботи. |
10.30–11.00 | Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 | Члени експертної групи |
11.00–12.00 | Зустріч 2 з академічним персоналом | Члени експертної групи;
гаранти ОП; члени групи забезпечення; науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітніх програм, а також викладають на цих освітніх програм (до 10 осіб за кожною) |
12.00–12.30 | Підведення підсумків зустрічі 2 | Члени експертної групи |
12.30–13.30 | Обідня перерва | |
13.30–14.00 | Зустріч 3.1. зі здобувачами вищої освіти ОП «Польська мова і література» | Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (по 3-4 здобувачі з кожного року навчання, включаючи студентів, що навчаються за дистанційною (заочною) формою навчання) |
14.00–14.30 | Зустріч 3.2. зі здобувачами вищої освіти ОП «Українська мова і література» | Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (по 3-4 здобувачі з кожного року навчання, включаючи студентів, що навчаються за дистанційною (заочною) формою навчання) |
14.30-15.00 | Зустріч 3.3 зі здобувачами вищої освіти ОП «Чеська мова і література» | Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (по 3-4 здобувачі з кожного року навчання, включаючи студентів, що навчаються за дистанційною (заочною) формою навчання) |
15.00–15.30 | Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4 | Члени експертної групи |
15.30–16.30 | Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування | Члени експертної групи;
представники студентського самоврядування (1–2 особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 2–3 особи від орану студентського самоврядування відповідного структурного підрозділу, у якому реалізовуються ОП, студентський омбудсмен) (до 15 осіб) |
16.30–17.00 | Підведення підсумків зустрічі 4 | |
17.00–17.30 | Зустріч 5 з роботодавцями | Члени експертної групи;
представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
|
17.30–18.00 | Підведення підсумків зустрічі 5 | Члени експертної групи |
День 2 – 12.03.2020 р. | ||
08.30–09.00 | Приїзд експертної групи до ЗВО | |
09.00–10.00 | Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП | Члени експертної групи;
гаранти ОП |
10.00–10.30 | Підготовка до зустрічі | Члени експертної групи |
10.30–11.00 | Відкрита зустріч
|
Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу (крім гарантів ОП та представників адміністрації ЗВО) |
11.00–11.30 | Підведення підсумків відкритої зустрічі і підготовка до зустрічі 6 | Члени експертної групи |
11.30–12.00 | Зустріч 6 із адміністративним персоналом
|
Члени експертної групи;
керівник або представники структурного підрозділу, відповідального за забезпечення якості у ЗВО; керівник або представники бібліотеки; методисти кафедр.
|
12.00–12.30 | Підведення підсумків зустрічі 6 | Члени експертної групи |
12.30–13.30 | Обідня перерва | |
13.30–14.00 | Підготовка до наступної зустрічі | Члени експертної групи |
14.00–14.30 | Зустріч 7 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами | Члени експертної групи;
керівник або представник HR-департаменту; керівник або представник відділу по роботі зі студентами; керівник або представник фінансового департаменту.
|
14.30-15.00 | Резервна зустріч | Члени експертної групи;
Особи, які передбачені на резервну зустріч. |
15.00–15.30 | Підведення підсумків зустрічі 7 та резервної зустрічі | Члени експертної групи |
16.00–16.30 | Фінальна зустріч | Члени експертної групи
керівник ЗВО; гаранти ОП. |
День 3 – 13.03.2020 р. | ||
09.00–18.00 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи |